
Zeleni ključ je standard izvrsnosti
Certifikat Zeleni ključ vodeći je standard izvrsnosti u području ekološke odgovornosti i održivog poslovanja unutar turističke industrije. Ovaj prestižni certifikat predstavlja obvezu tvrtke da njihovi turistički objekti poštuju stroge kriterije koje propisuje Zaklada za odgoj i obrazovanje za okoliš (Foundation for Environmental Education - FEE). Zeleni ključ znači obećanje objekta svojim gostima da će, odlučivši ostati u takvom objektu, pomoći u ostvarivanju promjena na razini zaštite okoliša i održivosti. Visoki standardi zaštite okoliša koji se očekuju od tih objekata održavaju se strogom dokumentacijom i čestim revizijama.
Obrazovanje
Veliku pozornost posvećujemo informiranju i uključivanju posjetitelja u mjere koje ustanova poduzima kako bi bila ekološki prihvatljivija i održivija. Također, osiguravamo da je osoblje koje radi u objektu dobro informirano i osposobljeno u područjima ekološki prihvatljivih i održivih praksi.
Inovacije
Zeleni ključ predstavlja konstantnu potragu za novim i održivim metodama rada i korištenja tehnologije u nastojanju da se smanji ukupni ekološki otisak kroz smanjenu potrošnju energije, vode i proizvodnje otpada. Ova promjena pomaže objektima s certifikatom Zelenog ključa da učinkovitije koriste resurse i smanje troškove.
Dodane vrijednosti
Očuvani okoliš postaje sve važniji za putnike kada pokušavaju odlučiti o mjestu boravka. Zeleni ključ simbolizira predanost zaštiti okoliša i održivom razvoju koja je iznimno privlačna potencijalnim gostima.
Promocija
Nakon dobivanja prestižnog certifikata Zeleni ključ, tvrtka ga može koristiti kako bi predstavila svoje aktivnosti na području zaštite okoliša i održivosti.
- povećati upotrebu ekološki prihvatljivih i održivih metoda rada i tehnologija u objektima i time smanjiti sveukupnu potrošnju resursa,
- podići svijest i stvoriti promjene u ponašanju gostiju, osoblja i dobavljača pojedinih turističkih objekata,
- povećati uporabu ekološki prihvatljivih i održivih metoda i podići svijest kako bi se općenito stvorile promjene u ponašanju u ugostiteljskoj i turističkoj industriji.

